Повернення та гарантія

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів, включаючи день покупки, Ви маєте можливість обміняти придбаний товар, за умови збереження оригінальної упаковки, без пошкоджень, а також за наявності чека, заяви на повернення товару та посвідчення , що підтверджує особу (паспорт).

Якщо при оформленні замовлення Вами було допущено помилку (невірні оптичні характеристики, тощо), заміна товару не проводиться.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року п.16, ЛІНЗИ для контактної корекції зору, медичні очкові ЛІНЗИ, а також розчини, краплі, належать до медичних засобів та не підлягають обміну та поверненню.

Гарантія поширюється на окуляри, які були виготовлені за індивідуальним рецептом, при виявленні дефекту (виробничого браку), протягом 14 календарних днів з моменту покупки, за умови наявності оригінальної упаковки, чека та паспорта або іншого документа, посвідчення особи.

У разі, якщо дефект виник унаслідок механічного або термічного впливу з вини покупця, а також при самостійному ремонті виробу, гарантія не поширюється.

При виявленні виробничого недоліку, товар відправляється на експертизу та у разі підтвердження, проводиться заміна товару на якісне або повернення коштів. Термін проведення експертизи від 3 до 20 днів.

Після закінчення гарантійного терміну звернення не приймаються.

Якщо товар не відповідає оформленому Вами раніше замовлення, Ви можете відмовитись від покупки в момент його безпосереднього отримання. Тому уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення при отриманні.

icon_viber icon_teleg icon_callback icon_email icon_mes icon_skype